سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد اسید فوماریک صنعتی فوماریک اسید به

تولید کننده اسید فوماریک خوراکی - قیمت روز اسید فوماریک غذایی - کاربرد اسید فوماریک صنعتی
فوماریک اسید به طور طبیعی در شاهتره (با نام علمی Fumaria officinalis)، گلسنگ و خزه یافت می­شود. فومارات در چرخه اسید سیتریک که یکی از چرخه های مورد نیاز برای تولید انرژی سلول ها از آدنوزین تری فسفات به دست آمده از غذا است، واسطه ای است که در اثر اکسیداسون سوکسینات( توسط آنزیم سوکسینات دهیدروژناز ) تولید شده و سپس توسط آنزیم فوماراز به مالات تبدیل می­شود. پوست انسان در معرض آفتاب اسید فوماریک تولید می­کند. فومارات محصول چرخه اوره نیز هست.
واردکننده اسید فوماریک , سفارش اسید فوماریک , تهیه اسید فوماریک چیست, فروشنده اسید فوماریک
در حال حاضر در محصولاتی چون نوشیدنی ها، پوینگ، دسر و پودرهای پخت وجود دارد. فوماریک اسید جایگزین مناسب تارتاریک اسید و گاهی اسید سیتریک می­باشد. در چیپس های طعم دار مثل چیپس سرکه نمکی به عنوان طعم سرکه و هم چنین برای ایجاد عطر و بوی ترشی به سایر مواد غذایی افزوده می­شود. این ماده افزودنی کمک می­کند مزه غذا تا مدت بیشتری در دهان احساس شود. از این نظر فوماریک اسید در محصولات لبنی همچون کشک مایع، شیرخشک، ماست های طعم دار و پنیر وجود دارد.
خرید کاربرد فوماریک اسید - واردات و فروش اسید فوماریک چینی و تایوانی و کره ای Fumaric acid
فوماریک اسید یا ترنس بوتندئونیک اسید ترکیبی شیمیایی با فرمول HO2CCH=CHCO2H است با جرم مولی07/116 g/mol است. این ماده به شکل بلورهای سفید یکی از دو ایزومر غیر اشباع دی کربوکسیلیک اسید است (ایزومر دیگر مالئیک اسید است).
سفارش بی کربنات آمونیم،تهیه قیمت روز بیکربنات سدیم، قیمت آنلاین بی کربنات آمونیوم
قیمت بی کربنات آمونیوم

- سود پرک صادراتی - تهیه سود پرک تهران - تولید کننده و فروشنده سود جامد پرک

نویسنده     صنایع آرایشی بهداشتی      0 نظر  مشاهده (3)
توزیع کننده سود سوزآور - سود پرک صادراتی - تهیه سود پرک تهران - تولید کننده و فروشنده سود جامد پرک
سدیم هیدروکسید (Sodium Hydroxide) یا سود سوزآور(Caustic Soda) ترکیبی معدنی با فرمول NaOH است که به صورت جامد (پرک یا گرانول) و یا محلول‌هایی با غلظت‌های مختلف می‌تواند وجود داشته باشد. سدیم هیدروکسید یا سود سوزآور با آب، محلول اشباع تقریباً 50% (وزنی) را تشکیل می‌دهد(این محلول اشباع در صنعت به سود مایع معروف است). سدیم هیدروکسید یک باز فلزی بسیار سوزآور (سوزآور به معنای ماد? خورنده) است و نمکی قلیایی است که در آب، متانول و اتانول حل می‌شود. سدیم
فروشنده اسید سولفوریک صنعتی آزمایشگاهی ،تهیه جوهر گوگرد ، خرید اسید سولفوریک ، قیمت اسید سولفوریک .کشاورزی
این اسید از افتخارات ما ایرانی‌هاست، زیرا کاشف آن، دانشمند ایرانی، زکریای رازی بوده است که در قرن سوم هجری (نهم میلادی)، از تقطیر سنگ‌های معدنی برخی سولفات‌های فلزی( سولفات آهن و مس) آن را به دست آورد. جابربن حیان و زکریای رازی روغن ویترول (اسید ترکیبات سولفاتی) را جز ترکیبات معدنی طبقه‌بندی کردند و بعدها ابن‌سینا کاربرد این ماده و دیگر ویترول‌ها (سولفات‌ها) را در علم پزشکی بررسی کرد.
عرضه کننده اسید سولفوریک | قیمت روز سولفوریک اسید | Sulfuric Acid - کاربرد سولفوریک اسید در صنعت
سولفوریک اسید یک اسید معدنی بسیار خورنده با فرمول مولکولی H2SO4است. این ماده مایعی ویسکوز و بی‌رنگ یا با رنگی مایل به زرد است. سولفوریک اسید بسیار خورنده است و برای فلزات، بافت‌های زنده و حتی سنگ‌ها خوردگی ایجاد می‌کند و خواص هیدرولیز و اکسیدکنندگی بسیار قوی دارد.
سفارش اورتوزایلین (Orthoxylene) - خرید اورتوزایلین بادرصد خلوص 98% برند پتروشیمی اصفهان و بند امام - خرید و فروش اورتو زایلن (O-Xylene)
نام کالا:اورتوزایلین 98% فرمول شیمیایی:C6H4(CH3)2 شکل ظاهری:مایع بی‌رنگ شفاف نوع بسته‌بندی:تانکر - بشکه برند:اصفهان - بندر امام محل تحویل:درب پتروشیمی - انبار تهران حداقل مقدارسفارش:200کیلوگرم
خرید اورتو زایلین تحویل تهران- عرضه کننده زایلین مخلوط انبار اصفهان - فروش مستقیم بدون واسطه زایلین بندرامام
اورتوزایلین برای ساخت پلاستیسایزرها، داروها، سموم دفع آفات، رنگ و فتالئیک انیدرید مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت روز اورتو زایلین پتروشیمی اصفهان، فروش قیمت مناسب اورتوزایلین بندر امام (Orthoxylene)
ارتو زایلن ایزومری از زایلن ها است و در طی فرآیند تقطیر حاصل می شود. زایلن دارای یک حلقه بنزن و دو گروه متیل متصل به آن است که دو گروه متیل کنار هم در روی حلقه بنزن ( اتم های شماره 1 و 2 ) قرار می گیرند. ارتو زایلن را به عنوان ماده خام اولیه برای تولید فتالیک انیدرید و نیز درتولید پلی وینیل کلراید (PVC) استفاده می کنند . فرمول شیمیایی اورتو زایلن C8H10 است. اورتو زایلن را با نام o-xylene نیز می شناسند.
عرضه خرید دی اکسید تیتان آلمانی- فروش اینترنتی پودر تیتان دی اکسید (دی اکسید) تیتانیوم - واردکننده اصلی قیمت مناسب
دی اکسید تیتان در تهیه الیاف مصنوعی نیز استفاده می شود . پودر دی اکسید تیتان خالص به عنوان رنگدانه در فرآورده های غذایی کاربرد دارد . دی اکسید تیتانیوم در کرم های ( لوسیون ها ) ضد آفتاب استفاده می شود
قیمت روز تیتانیوم دی اکسید (Titanium Dioxide) - آخرین قیمت دی اکسید تیتان - فروشنده دی اسکید تیتان آلمانی
ی اکسید تیتان برای التیام سوزش های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و منعکس کننده اشعه ماوراء بنفش خورشید است و بدین جهت در ساختن کرم ها و لوسیون های ضد آفتاب ( ضد سوختگی ) استفاده می شود . از پودر در اکسید تیتان در ساخت قاب کپسولهای دارویی و پوشش قرص ها نیز استفاده می شود .مصرف سالیانه عنصر تیتانیوم و ترکیبات آن 105 تا 106 تن می باشد . تقریباً 95% تیتان به فرم اکسید تیتان TiO4 مصرف می شود و یک رنگدانه دایمی و به شدت سفید رنگ با قدرت پوششی خوب در
قیمت پودر تیتانیوم رنگسازی - فروش نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم - فروش دی اکسید تیتانیوم پلاستیک سازی - فروش نانو دی اکسید تیتانیوم بهداشتی
دی اکسید تیتانیوم یکی از اکسید های مهم تیتانیوم در صنعت است و بعنوان مهمترین رنگ دانه مورد استفاده قرار میگیرد از جمله کاربردهای دی اکسید تیتان در صنایع رنگ سازی سرامیک پلاستیک و... می باشد. تنها حدود 5% تیتان موجود در طبیعت بصورت فلز تیتان مورد استفاده قرار میگیرد و 95% بصورت دی اکسید تیتانیوم و بیشتر در صنایع رنگ سازی بکار میرود.
تهیه و تولید مونو سدیم فسفات monosodiumphosphate-قیمت مونو سدیم فسفات monosodiumphosphate
کاربرد: به عنوان امولسیفایر در صنایع ژله ، چیپس و آبمیوه به کار میرود.
واردکننده مونو سدیم فسفات،خرید مونو سدیم فسفات سفارش فروش ویژه مونو سدیم فسفات چینی
مونوسدیم فسفات (به انگلیسی: Monosodium phosphate) با فرمول شیمیایی NaH2PO4 یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم 24204 است. که جرم مولی آن 119.98 g/mol می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، پودر سفید یا کریستال است.